Rock and/or Roll!

douwe.JPG

Douwe Bob, geboren als Douwe Bob Posthuma (Amsterdam, 12 december 1992), is een Nederlands singer-songwriter met een prachtstem en dito uiterlijk.

Hij deed dit jaar mee met "De Beste Zangers"

Ook fan? Word dan lid ... het is gratis!  

WEBSITE  -  WIKIPEDIA  -  FACEBOOK  -  YOUTUBE  - VEVO

Bij Renze 11-1


Douwe Bob na verblijf in afkickkliniek: 'Ik ga nooit meer drinken'

Douwe Bob na verblijf in afkickkliniek: 'Ik ga nooit meer drinken'

Door onze entertainmentredactie nu.nl

Douwe Bob heeft zich nog nooit zo goed gevoeld, vertelde hij donderdag in de middagshow van Qmusic. De 31-jarige zanger is anderhalve maand nuchter en klaar met alcohol. "Ik durf wel te zeggen: ik ga nooit meer drinken."

Vorig jaar november besloot de zanger zich te laten opnemen. Hij kwam tot dat besluit na een worsteling voor een supermarkt in Abcoude. Beelden van het voorval werden veelvuldig gedeeld op sociale media.

Douwe Bob zat een aantal weken in een kliniek in Thailand. "Ik ben er ook echt klaar mee, met drinken", zei hij op de radio.

"Op een gegeven moment is het gewoon niet meer cool en is het een beetje tragisch. Dan ben je weer om 3.00 uur het licht aan het uitdoen op een after."

Maar nu is de zanger nuchter en richt hij zich op het vaderschap en zijn muziek. "Het wordt alleen maar beter. U dacht dat het niet kon, dames en heren", zei hij lachend. In februari, op Valentijnsdag, verschijnt zijn nieuwe album.

Eerder

Beeld: NL Beeld

31 mei 2023 Facebook

"M'n prachtige jongen, Elias Lieven, is vandaag 1 jaar geworden! Ik kan er helaas niet bij zijn door de opnames voor beste zangers. (Wat trouwens te gek wordt) Maar als ik terug bent maken we er een dagje van! Trots op m'n prachtige familie. Love x"

Welkom bij Clubs!

Kijk gerust verder op deze club en doe mee.


Of maak zelf een Clubs account aan: